Uranopolis - Akti Ouranopoli***

Grčka hoteli » Specijalna ponuda hotela Halkidiki Atos

Mali hotel Akti Ouranopoli, izgrađen u predvorju “nebeskog grada” i Svete Gore, nalazi se oko 30 metara od plaže i na samo oko 2,5 km pre letovališta. Sadržaji hotela su standardni, pa tako hotel ima restoran, recepciju, sefove na recepciji (besplatno), mini market, wi-fi Internet u javnim delovima hotela (besplatno), lobi, bar pored bazena i na plaži, bazen, dečji bazen, uslove za bavljenje vodenim sportovima (uz doplatu na licu mesta), odbojku na plaži, TV salu, bilijar (uz doplatu na licu mesta), parking... Sve sobe sadrže TWC sa fenom, telefon, krevetac (na upit, bez doplate), SAT TV, A/C, mali frižider i terasu. Promo sobe se nalaze u prizemlju, imaju pogled na baštu i namenjene su za 2-3 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj i pomoćni ležaj). Standardne sobe sa bočnim i direktnim pogledom na more su veličine cca 22 kvm i namenjene su za 2-3 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj i pomoćni ležaj). Porodične sobe (family room) sa krevetima na sprat su veličine cca 22-25 kvm, nalaze se u prizemlju, na prvom ili drugom spratu i namenjene su za 2-4 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj i kreveti na sprat). Superior sobe se nalaze na prvom ili drugom spratu, imaju pogled na more, veličine su cca 30 kvm i namenjene su za 2-3 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj i sofa). Na plaži se mogu iznajmiti čamci kojima se veoma brzo može stići na fantastična pešana ostrva preko puta Uranopolisa. Usluga u hotelu Akti Ouranopoli je polupansion – “švedski sto” (samoposluživanje).

Više informacija o hotelu pogledajte na www.hotel-akti.gr 

Hotel AKTI OURANOPOLI 4* - Uranopolis, Atos 

LETOVANJE 2020

JEDINSTVENA CENA PO OSOBI DNEVNO
usluga - polupansion (HB)
sopstveni prevoz

01/05-10/06
01/10-31/10

11/06-24/06
08/09-23/09

25/06-10/07
29/08-07/09

11/07-28/08

24/09-30/09

Soba za 2 osobe - pogled na vrt

39 

51  57  68  45 

Soba za 2 osobe -  bočni pogled na more

44

57 63 73 51 

Soba sa krevetom na sprat za 2-3 osobe- pogled na vrt

44

57  63  73  51 

Soba za 2 osobe - pogled na more

52

62  68  79 57 

Superior soba za 2-3 osobe - pogled na more

57

67  75 86  62 

Junior Suite za 2 osobe - pogled na more

62

73  79  89 67

Suite sa 2 spavaće sobe

78

99 120 131 88

Suite za 5 osoba - pogled na more

109

130 152 173

120

Minimum dana boravka

3

5

5

5

5

Popusti

Dete (0 - 1,99) - umanjenje

-100%

-100%

-100%

-100%

-100%

Prvo dete (2 - 5,99) - umanjenje

-100%

-100%

-100%

-100%

-100%

Prvo dete (6 - 11,99) - umanjenje

-50%

-50%

-50%

-50%

-50%

Drugo dete (2 - 5,99) u sobi sa krevetom na sprat 

-50%

-50% -50% -50% -50%

Drugo dete (6 - 11,99) u sobi sa krevetom na sprat 

-50%

-50% -50% -50% -50%

Treća odrasla osoba - umanjenje

-30%

-30%

-30%

-30%

-30%

Doplate - cena po osobi dnevno

Pun pansion (FB) - odrasli

17

17

17

23

23

Pun pansion (FB) - dete (2 - 5,99)

0

0

0

0

0

Pun pansion (FB) - dete (2 - 11,99)

9

9

9

12

12

 

 

 

 

 

 

 

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan: Ulazak u sobe posle 14h po lokalnom vremenu.
2.dan do poslednjeg dana boravka: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 9h po lokalnom vremenu. Kraj programa.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

- Smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
- Usluge predstavnika ino-partnera na određenim destinacijama (Halkidiki, Tasos, Olimpska Regija).

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

- Boravišne takse u hotelima u Grčkoj.
- Putno zdravstveno osiguranje.
- Prevoz do odredišta.

BORAVIŠNA TAKSA U GRČKOJ! 

Od 01.01.2018. u hotelima u Grčkoj predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Iznos će se razlikovati prema kategorizaciji hotela. 

-Takse u hotelima kategorizacije 1* i 2* iznosiće 0,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 3* iznosiće 1,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 4* iznosiće 3 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 5* iznosiće 4 € dnevno po sobi. 

Navedene cene boravišnih taksi su po smeštajnoj jedinici dnevno. Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta (na recepciji hotela).

Prikazana ponuda je individualna rezervacija na upit u hotelu i realizuje se individualnim prevozom putnika (bez pratnje vodiča). Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka.

Postoji mogućnost organizovanog autobuskog prevoza do određenih hotela na Halkidikiju i Olimpskoj regiji (kontaktirati agenciju). U tom slučaju se, zbog korišćenja autobuskog prevoza, termin i dužina boravka moraju uskladiti sa unapred određenim smenama agencije. Cene autobuskog prevoza možete videti ovde.

NAPOMENE:

-     Cene u tabelama su izražene u € po osobi dnevno (osim kod nekih kapaciteta gde je naznačeno po sobi). Devizni deo aranžmana naplaćuje se u dinarima prema zvaničnom srednjem kursu dinara na dan uplate. Ostatak zaduženja iskazuje se u EUR. Cena je garantovana samo za uplate kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.

- Rezervacija hotela se vrši uplatom akontacije od 40% vrednosti aranžmana. Konačna potvrda se dobija najkasnije 48 sati po uplati. Ostatak iznosa uplaćuje se po uslovima rezervacije do naznačenog roka, odnosno najkasnije do 20 dana pred početak aranžmana. Rezervacije unutar 20 i manje dana do početka aranžmana plaćaju se odmah u celosti. Ukoliko stranke ne izvrše uplatu preostalog iznosa do pune cene aranžmana u predviđenom roku, smatra se da su odustali od korišćenja aranžmana i da je rezervacija otkazana. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela celokupan iznos akontacije se vraća strankama.

- First Minute popusti za ranu rezervaciju ne odnose se na dodatne usluge i doplate. U svakoj tabeli sa cenama navedeni su uslovi plaćanja i ostvarivanja First Minute popusta za svaki hotel pojedinačno. First minute popusti za rane rezervaciju su važeći samo uz strogo poštovanje dinamike plaćanja određene od strane hotela. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači pravo na gubitak popusta.

-     Navedeni popusti za treću, četvrtu...osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako u cenovniku nije drugačije navedeno. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku putovanja.

- Oznaka kategorije hotela je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.

- Organizator putovanja ne vrši raspodelu soba u hotelu, jer to vrši recepcija hotela, ne može biti odgovoran i garantovati za spratnost, položaj, pogled, broj apartmana ili sobe ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu.

- Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije. Prijava u hotelu vrši se prvog dana boravka od 14 časova po lokalnom vremenu. Kasni dolazak je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h po lokalnom vremenunakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.

- Odjava je poslednjeg dana boravka do 9 časova po lokalnom vremenu. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu...

- Putnici su dužni da se pridržavaju hotelskih propisa, kucnog reda, kao i zabrane pušenje u hotelima. Agencija ne snosi odgovornost iz eventualno proisteklih konsekvenci nepridržavanjam hotelskih propisa.

- U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti na destinaciji nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.

- Sve reklamacije - nesporazumi u vezi sa smeštajem rešavaju se na licu mesta sa hotelijerom odnosno predstavnikom ino-partnera ukoliko je on prisutan na destinaciji. Predstavnici nisu dostupni na svim destinacijama, prisustvo predstavnika zavisi od ino-partnera.

- Kod otkaza hotela od strane putnika agencija se će se pridržavati storno troškova koje naplaćuju hoteli (svaki hotel ima svoje storno troškove, raspitati se u agenciji).

- Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.

- Opisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Agencija ne može da garantuje da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.