Metamorfosi - Hotel Blue Dolphin 4*

Grčka hoteli » Specijalna ponuda hotela Halkidiki Sitonija

Hotel BLUE DOLPHIN 4* - nalazi se u blizini mesta Metamorfosija, 50 m od peščane plaže i predstavlja pravi mali raj. Hotel ima veliki bazen sa barom, dečji bazen, klub i igralište, restoran, lobi sa barom, Spa centar (ulaz u centar se naplaćuje oko 10 eur dnevno i uključuje korišćenje jacuzzi-ja, hamama, saune, teretane, dok se posebno plaćaju tretmani i masaže),internet "corner" (uz doplatu na licu mesta), wi-fi internet u javnim delovima hotela (besplatno), mini market, terene za tenis, košarku, odbojku, mini golf, bilijar, stoni tenis, parking... U hotelu se organizuje i animacija za decu i odrasle. Suncobrani i ležaljke oko bazena su uključeni u cenu, a na plaži se doplaćuju oko 5 eur (set: 2 ležaljke i suncobran). Peškiri za bazen i plažu se iznajmljuju uz depozit od 20 eur. Sve sobe su lepo i moderno dizajnirane, imaju TWC, fen, sef, telefon, krevetac (na upit, bez doplate), terasu, wi-fi internet (besplatno), mali frižider, A/C, SAT TV. Standardne sobe su veličine cca 18 kvm i namenjene su za 2-3 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj" i pomoćni ležaj). Određeni broj soba nazvane ekonomske (manje od standardnih, namenjene za 2 osobe) se prodaju po nižoj ceni. Superior sobe su veličine cca 25 kvm i namenjene su za 2-3 osobe (2 standardna ili "francuski" ležaj" i sofa). Family sobe se nalaze u prizemlju, veličine su cca 30 kvm, namenjene su za 2-4 osobe i sastoje se iz kombinovane dnevno-spaveće sobe (2 standardna ili "francuski" ležaj i 1 ili 2 sofe). Usluga u hotelu Blue Dolphin je polupansion – “švedski sto” (samoposluživanje).

Više informacija o hotelu pogledajte na http://www.bluedolphinhotel.eu

Hotel BLUE DOLPHIN 4* - Metamorfozi, Sitonia

LETOVANJE 2020

Jedinstvena cena po osobi dnevno
usluga - polupansion (HB)

SOPSTVENI PREVOZ

28/04-31/05
01/10-26/10

01/06-30/06
15/09-30/09

01/07-09/07
24/08-14/09

10/07-23/08

Jednokrevetna standard soba

56

76 90 115

Jednokrevetna Deluxe soba

87

123 139 173

Standard soba za 2 osobe

44 

63 73 92

Superior soba za  2-3 osobe

48

68 80 100

Family soba za 2-3 osobe

50

72 84 103

Standard Suite za 4 osobe

80

107 129 163 

Drugo dete (3 - 11,99) u Standard Suite

31

37

44

49

Deluxe Suite za 4 osobe

84

115 140 176

Drugo dete (3 - 11,99) u Deluxe Suite

37

44

50

55

Deluxe soba za 2 osobe

59

85 97 122

Deluxe Family soba za 4 osobe

64

97 112 139

Suite za 4 osobe sa 2 spavaće sobe

95

125 151 187

Drugo dete (3 - 11,99) u Suite sa 2 spavaće sobe

43

50

55

61

Suite za 4 osobe sa 2 spavaće sobe i privatnim bazenom

105

135 162 197

Drugo dete (3 - 11,99) u Suite sa privatnim bazenom

48

55

61

67

Minimum dana boravka

3

5

5

 7

Popusti i dodatne cene

Dete (0 - 2,99)

-100%

-100%

-100%

-100%

Prvo dete (3 - 11,99) 

-100%

-100%

-100%

-100%

Drugo dete (3 - 11,99) u Family sobi

-50%

-50%

-50%

-50%

Treća odrasla osoba u Superior sobi, Family sobi i Suitama

-30%

-30%

-30%

-30%

 SPECIJALNI POPUST do 30.09.2020.

POPUST 20%

 važi za period
01.10. - 26.10.

 uplatom 50% cene smeštaja
ostatak do 20 dana pre puta

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan: Ulazak u sobe posle 14h po lokalnom vremenu.
2.dan do poslednjeg dana boravka: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 9h po lokalnom vremenu. Kraj programa.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

- Smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
- Usluge predstavnika ino-partnera na određenim destinacijama (Halkidiki, Tasos, Olimpska Regija).

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

- Boravišne takse u hotelima u Grčkoj.
- Putno zdravstveno osiguranje.
- Prevoz do odredišta.

NOVO - BORAVIŠNA TAKSA U GRČKOJ! 

Od 01.01.2018. u hotelima u Grčkoj predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Iznos će se razlikovati prema kategorizaciji hotela. 

-Takse u hotelima kategorizacije 1* i 2* iznosiće 0,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 3* iznosiće 1,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 4* iznosiće 3 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 5* iznosiće 4 € dnevno po sobi. 

Navedene cene boravišnih taksi su po smeštajnoj jedinici dnevno. Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta (na recepciji hotela).

Prikazana ponuda je individualna rezervacija na upit u hotelu i realizuje se individualnim prevozom putnika (bez pratnje vodiča). Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka.

Postoji mogućnost organizovanog autobuskog prevoza do određenih hotela na Halkidikiju i Olimpskoj regiji (kontaktirati agenciju). U tom slučaju se, zbog korišćenja autobuskog prevoza, termin i dužina boravka moraju uskladiti sa unapred određenim smenama agencije. Cene autobuskog prevoza možete videti ovde.

NAPOMENE:

-     Cene u tabelama su izražene u € po osobi dnevno (osim kod nekih kapaciteta gde je naznačeno po sobi). Devizni deo aranžmana naplaćuje se u dinarima prema zvaničnom srednjem kursu dinara na dan uplate. Ostatak zaduženja iskazuje se u EUR. Cena je garantovana samo za uplate kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.

- Rezervacija hotela se vrši uplatom akontacije od 40% vrednosti aranžmana. Konačna potvrda se dobija najkasnije 48 sati po uplati. Ostatak iznosa uplaćuje se po uslovima rezervacije do naznačenog roka, odnosno najkasnije do 20 dana pred početak aranžmana. Rezervacije unutar 20 i manje dana do početka aranžmana plaćaju se odmah u celosti. Ukoliko stranke ne izvrše uplatu preostalog iznosa do pune cene aranžmana u predviđenom roku, smatra se da su odustali od korišćenja aranžmana i da je rezervacija otkazana. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela celokupan iznos akontacije se vraća strankama.

- First Minute popusti za ranu rezervaciju ne odnose se na dodatne usluge i doplate. U svakoj tabeli sa cenama navedeni su uslovi plaćanja i ostvarivanja First Minute popusta za svaki hotel pojedinačno. First minute popusti za rane rezervaciju su važeći samo uz strogo poštovanje dinamike plaćanja određene od strane hotela. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači pravo na gubitak popusta.

-     Navedeni popusti za treću, četvrtu...osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako u cenovniku nije drugačije navedeno. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku putovanja.

- Oznaka kategorije hotela je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.

- Organizator putovanja ne vrši raspodelu soba u hotelu, jer to vrši recepcija hotela, ne može biti odgovoran i garantovati za spratnost, položaj, pogled, broj apartmana ili sobe ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu.

- Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije. Prijava u hotelu vrši se prvog dana boravka od 14 časova po lokalnom vremenu. Kasni dolazak je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h po lokalnom vremenunakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.

- Odjava je poslednjeg dana boravka do 9 časova po lokalnom vremenu. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu...

- Putnici su dužni da se pridržavaju hotelskih propisa, kucnog reda, kao i zabrane pušenje u hotelima. Agencija ne snosi odgovornost iz eventualno proisteklih konsekvenci nepridržavanjam hotelskih propisa.

- U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti na destinaciji nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.

- Sve reklamacije - nesporazumi u vezi sa smeštajem rešavaju se na licu mesta sa hotelijerom odnosno predstavnikom ino-partnera ukoliko je on prisutan na destinaciji. Predstavnici nisu dostupni na svim destinacijama, prisustvo predstavnika zavisi od ino-partnera.

- Kod otkaza hotela od strane putnika agencija se će se pridržavati storno troškova koje naplaćuju hoteli (svaki hotel ima svoje storno troškove, raspitati se u agenciji).

- Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.

- Opisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Agencija ne može da garantuje da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.