Marmari - Marmari Bay 3*

Grčka hoteli » Specijalna ponuda hotela Evia

The Marmari Bay se nalazi u južnom zalivu ostrva Evija. Hotel je izgrađen na prelepom brdu, na 350 metara od seoske luke. Nalazi se u veličanstvenoj zgradi koja dominira beskrajnim plavim horizontom zaliva Marmari. Hotel nudi obilje sadržaja, kao što su prodavnica poklona u sklopu objekta, bar pored bazena i besplatna usluga prevoza do obližnjih plaža Zastani, Kokini i Fijias. Dan možete završiti ukusnim jelima italijanske kuhinje koja se služe u à-la-carte restoranu La Veranda. U večernjim časovima možete uživati u koktelima kraj bazena. U hotelu se redovno organizuju grčke večeri sa jelima grčke kuhinje i grčkom muzikom uživo. Standard soba je oko 16kvm, namenjena je za boravak 2-3 osobe, sa francuskim ili 2 standardna ležaja i pomoćni ležaj. Family soba je veličine oko 20kvm, namenjena je za boravak do 4 osobe, sa francuskim ili 2 standardna ležaja i krevetom na sprat. Usluga u hotelu je noćenje sa doručkom ili polupansion (doručak i večera) - švedski sto (samoposluživanje).

Više informacija o hotelu pogledajte na marmaribay.gr 

Hotel MARMARI BAY 3* - Marmari, Evia - LETOVANJE 2020

Cena po osobi
usluga - noćenje sa doručkom (BB)

21/04 - 31/05
01/10 - 31/10

01/06 - 30/06
01/09 - 30/09

01/07 - 31/08

Standard soba za 1 osobu

49

51

54

Standard soba za 2-3 osobe

27

30

34

Family soba za 4 osobe

27

30

34

Minimum dana boravka

1

3

5

Umanjenja

Dete (0 - 5,99) 

-100%

-100%

-100%

Dete (6 - 11,99) u Standard sobi

-50%

-50%

-50%

Prvo dete (6 - 11,99) u Family sobi

-50%

-50%

-50%

Drugo dete (2 - 11,99) u Family sobi

-50%

-50%

-50%

Treća odrasla osoba

-30%

-30%

-30%

Doplate - cena po osobi

Polupansion (HB) - odrasli

13

13

13

Polupansion (HB) - dete (2 - 5,99)

0

0

0

Polupansion (HB) - dete (6 - 11,99)

8

8

8

 

 

 

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan: Ulazak u sobe posle 14h po lokalnom vremenu.
2.dan do poslednjeg dana boravka: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 9h po lokalnom vremenu. Kraj programa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

- Smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
- Usluge predstavnika ino-partnera na određenim destinacijama (Halkidiki, Tasos, Olimpska Regija).

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

- Boravišne takse u hotelima u Grčkoj počev od 01.01.2018. (plaćanje na licu mesta).
- Putno zdravstveno osiguranje.
- Individualne troškove putnika.
- Prevoz do odredišta.

NOVO - BORAVIŠNA TAKSA U GRČKOJ! 

Od 01.01.2018. u hotelima u Grčkoj predviđeno je naplaćivanje boravišnih taksi. Iznos će se razlikovati prema kategorizaciji hotela. 

-Takse u hotelima kategorizacije 1* i 2* iznosiće 0,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 3* iznosiće 1,50 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 4* iznosiće 3 € dnevno po sobi. 

-Takse u hotelima kategorizacije 5* iznosiće 4 € dnevno po sobi. 

Navedene cene boravišnih taksi su po smeštajnoj jedinici dnevno. Takse su podložne promenama i plaćaju se na licu mesta (na recepciji hotela).

Prikazana ponuda je individualna rezervacija na upit u hotelu i realizuje se individualnim prevozom putnika (bez pratnje vodiča). Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka.

Postoji mogućnost organizovanog autobuskog prevoza do određenih hotela na Halkidikiju i Olimpskoj regiji (kontaktirati agenciju). U tom slučaju se, zbog korišćenja autobuskog prevoza, termin i dužina boravka moraju uskladiti sa unapred određenim smenama agencije. Cene autobuskog prevoza možete videti ovde.

NAPOMENE:

-     Cene u tabelama su izražene u € po osobi dnevno (osim kod nekih kapaciteta gde je naznačeno po sobi). Devizni deo aranžmana naplaćuje se u dinarima prema zvaničnom srednjem kursu dinara na dan uplate. Ostatak zaduženja iskazuje se u EUR. Cena je garantovana samo za uplate kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.

- Rezervacija hotela se vrši uplatom akontacije od 40% vrednosti aranžmana. Konačna potvrda se dobija najkasnije 48 sati po uplati. Ostatak iznosa uplaćuje se po uslovima rezervacije do naznačenog roka, odnosno najkasnije do 20 dana pred početak aranžmana. Rezervacije unutar 20 i manje dana do početka aranžmana plaćaju se odmah u celosti. Ukoliko stranke ne izvrše uplatu preostalog iznosa do pune cene aranžmana u predviđenom roku, smatra se da su odustali od korišćenja aranžmana i da je rezervacija otkazana. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela celokupan iznos akontacije se vraća strankama.

- First Minute popusti za ranu rezervaciju ne odnose se na dodatne usluge i doplate. U svakoj tabeli sa cenama navedeni su uslovi plaćanja i ostvarivanja First Minute popusta za svaki hotel pojedinačno. First minute popusti za rane rezervaciju su važeći samo uz strogo poštovanje dinamike plaćanja određene od strane hotela. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači pravo na gubitak popusta.

-     Navedeni popusti za treću, četvrtu...osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako u cenovniku nije drugačije navedeno. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku putovanja.

- Oznaka kategorije hotela je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.

- Organizator putovanja ne vrši raspodelu soba u hotelu, jer to vrši recepcija hotela, ne može biti odgovoran i garantovati za spratnost, položaj, pogled, broj apartmana ili sobe ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu.

- Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije. Prijava u hotelu vrši se prvog dana boravka od 14 časova po lokalnom vremenu. Kasni dolazak je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h po lokalnom vremenunakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.

- Odjava je poslednjeg dana boravka do 9 časova po lokalnom vremenu. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu...

- Putnici su dužni da se pridržavaju hotelskih propisa, kucnog reda, kao i zabrane pušenje u hotelima. Agencija ne snosi odgovornost iz eventualno proisteklih konsekvenci nepridržavanjam hotelskih propisa.

- U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti na destinaciji nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.

- Sve reklamacije - nesporazumi u vezi sa smeštajem rešavaju se na licu mesta sa hotelijerom odnosno predstavnikom ino-partnera ukoliko je on prisutan na destinaciji. Predstavnici nisu dostupni na svim destinacijama, prisustvo predstavnika zavisi od ino-partnera.

- Kod otkaza hotela od strane putnika agencija se će se pridržavati storno troškova koje naplaćuju hoteli (svaki hotel ima svoje storno troškove, raspitati se u agenciji).

- Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.

- Opisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Agencija ne može da garantuje da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.